tisdag 28 oktober 2008

Frida Persson!

Jag måste bara få berätta om världens härligaste tjej...Nämligen Miss Frida Persson..
Vi började umgås som "Små"ja lite över,kanske 16..O sen har de bara flytit på =)
Henne behöver man aldrig ursäkta sig för..Hon älskar mig precis som jag är!

Vi hade en tid ifrån varandra,o då hann hon få en underbar liten flicka vid namn Tiara=)
Västldens sötaste tjej!
Men nu är vi tillbax till där vi förr var om inte bättre=)Fan de låter som om vi är gifta..

Ska berätta huuuur skön hon är!
I Tisdags hade vi tjejkväll..Vi blev väl 4 tjejer..Så vi satt hemma hos mig o drog lite vin innan o snackade en massa skit om..ja t.e.x. alla killar som existerar hahaha...
Sen drog vi till Skybar,o när vi sitter där så blir jag plödsligt väldrigt irreterad..
De sitter en snubbe i hörnet o ser ut som en vannabe av 50 cent.
Han hade hela käften fullt av silver,som nån dålig kopia av snubben i James Bond filmerna o en "Guld"kedja lika stor som ekvatorn..O inte nog me de...En ful jävla keps på sniskan..

JA Alla tjejer blev ju som sagt på lyret,men jag lämnade de trevliga vid 12,skulle upp o jobba 7
Frida skulle komma hem senare=)
Kl: 4 stamplar en full o glad Persson,ja när man är på lyset o ska försöka vara tyst så brukar de oftast bli åt de andra hållet,o de blev de...HAHAHAHA!
Hon skulle klä av sig brallorna o tappar balansen o missar väggen,så hon drar tag i mitt draperi,,river halvt ner de o rasar över lampan o missar skurhinken med mm hahaah
De ända jag gör är att börjar as!garva..Vilken syn!!
Som sagt...HON är kanon!!

Nu håller vi på att planera Sthlm:s resa ev eller kryssning,men de lutar nog mot Sthlm=)
O vilket jävla drag de kommer att bli!!

Älskar dig tjejen!!!

1 kommentar:

Frida sa...

Du är underbar gumman ! Hahaha..
Finns här för dej alltid.
Älskar dej.
Puss o Kram