tisdag 25 november 2008

Älskar / Älskar inte!

Har nu suttit & svurit hela dan över de man kallar kärlek!
Va är de frågan om igentligen,ska man behöva må så här som tjej...Ja tycker vi har de tufft i livet som de är...
Vet att killar oxå tänker mycke,men dom straffar mest hela tiden...
För tillfället känns de som att jag blir de,av en människa som ja fortfarande älskar,kommer nog alltid att göra de på ett eller annat sätt...
Jag vet att jag absolut inte e perfekt,alla människor kan göra fel,men jag anser inte att man bara kan kasta alla känslor som man har/haft för en annan människa...
Vad är de frågan om igentligen???
Då tycker jag att man ALDRIG ska säga älskar!!om man inte kan stå upp för de..
Man "älskar"väl människan för deras fel o brister me??Eller???

Inte så konstigt att man har blivit kritisk mot allt som kallas "kärlek"

Vi tjejer sitter ofta o pratar om den "perfekta" mannen...
Skärp er tjejer!!!!
HAN finns inte!
Man tror de,men ehh nej!Även den vackraste rosen visnar..

Inga kommentarer: