måndag 3 maj 2010

Så här lite i efterhand.

JA man har ju inte varit aktiv i bloggandet,jag har inte mått nå vidare bra den senaste tiden..
Så de blir en kort sumé på hur helgen har varit =)

Vi börjar med Onsdag då Catha började sitt nya jobb som butikschef på G-Star inne i Punkt.Jag,Vera,Malin & Marie tassade dit.
De var hur mycke snygga kläder som helst,speciellt ett par jeans som typ alla tjejer fastnade för!!!
Efter premiären så drog vi till Donken för en supé alá Cheese,visste ni att man kan sms kissa på donken hahahah!!!
Kilade förbi Strike för att ta ett par drinkar hos Gabbi=)För att sedan köra Silk o sedan Pluto..
Vilket ös de blev vill jag lova!!!! GRYMT!!!


Sen var de Valborg: De blev en riktigt mysig kväll!! Jag,Vera,Catha & Leea drog ut till min pappa i Kungsbyn för att fira Valborg=)
De serverades en kanon buffé gjord av Weine & Ylva, en stor brasa o fyrverkerier...Så jävla mysigt var de...
Sen blev de till att dra hem,vänta in Gabbi för att sedan dra en sväng till Bmb..Men de blev en tidig kväll för oss.
Men stackars Miniii hon var helt förstörd,hon hade varit i Uppsala o partat sen tidigt på morgonen=)

Lördag var lika mysig,inge party eller stiga upp tidigt.
Jag o Manne låg o drog oss länge i sängen,o på kvällen drog vi till Choys o käkade byffé men brorsan.
Man behöver inge mera tycker jag,de e så skönt o bara slappa.

Jag skulle jobba natt på Söndan o tänkte att de skulle ju vara en fördel att sova länge så jag tar en insomningstablett,de är INGENTING att rekomendera...
Vaknade 15:30 dagen efter o var HELT kockobängo i huvet,de kändes som om jag hade hinkat i mig 10 liter sprit...
De gick bra o jobba trots allt=)



P.S. börjar bli lite smått irreterad på hur folk beteer sig mot sina vänner.
Är man vänner så tycker jag att man kan vara ärliga mot varandra!

Inga kommentarer: