tisdag 15 juni 2010

Flytta typ nyss




Tänk va mysigt de skule vara o tända lite ljus,krypa ner under en filt o sätta på
en bra film.Men NEJ! Jag har ju ingen tv!! Trodde aldrig att jag skulle vara så beroende av en dumburk..
Jag bor i en lgh som består av kartonger o en säng,de e vad jag kallar hemtrevligt =)
Nej nu ska man inte hänga läpp för att om 1 månad så är jag inne i min nya lgh o jag länktar massor!Jag vill börja o pyssla o inreda.Jag var o handlade lite möbler i dag =)Jag har så många ideer i huvet..
De blev 2 byråer från IKEA & en svart spegel från Jysk,& mer kommer de att bli,vill nog köra de mesta "lantligt"o jag har ju en as grym "butik" på Humlegatan som säljer just sånt..
Fick mina nya skor i dag o dom kommer att bli grymma på Lördag=) Dom har ju "bara" 14 cm klack hahaha jag kommer att vara längs på bygget,men de gör inget för dom är grymmt snygga!!& sen blir de en as grym topp som en viss Zophie har designat o sytt..
Clabbe fyller nämligen 30 på tisdag så på lördag är de en stor fest för honom=)Då är de All in som gäller!! Ja o mina tjejer =)






Åååååå glömde säga en sak...Står på Jysk o Milla ringer,o jag klagar alltid på henne att hon inte ringer mig när hon hittar värsta klippet på kläder=)Så nu kom hon ihåg mig=))) Så jag fick ett par as snygga Harem Jeans!!

Hur gulligt är inte de?=)



Tack min fina!!!!!
Pöss