lördag 25 september 2010

Fredag!!





Äntligen fredag!!
Har varit hemma i Millas nya lya,den kommer att bli grym o du kommer att trivas som fisken i vattnet! Och plus i kanten är ju att de inte är långt från mig=)

Nu är de bara 3 dagar kvar tills man får leeeedigt=)
Men jag hänger inte läpp för de vill jag lova!Denna vecka har varit kanon!!!!
Har haft min underbara vän Vera här som inneboende ,hur mys som helst.

Nu står jag o gör mina älskade Jellyshots till Perssons fest i morgon,kommer att bli grymt kul!!
It´s a Pink party!
Och jag har kämpat satan för att fixa Rosa saker så nåde den som inte kör de temat;)
Senare på kvällen är de bara ta på sig partypumpsen o kliva över till min Catha,som bor i porten bredvid.
Där är de oxå fest,o nu när man är singel så måste man väl passa på o gå All in fast man ska jobba dan efter=(
Tro det eller ej men det är en jävligt skön livstil efter ha haft förhållanden i stort sett hela livet.
De kommer o bli en grym lördag vill jag lova!!


Nästa helg drar jag o tjejerna till Sthlm så håll i hatten alla 08-=)

Inga kommentarer: