måndag 18 oktober 2010

NIO veckor kvar till Jul mina vänner

Jag har konstaterat att de ända man SKA göra i höstmörkret är att tända en satans massa ljus o umgås med nära o kära.
Snart är de äntligen Jul.
De menas med att jag får köpa gran,pynta o mitt hem som kommer lukta en massa kanel=)))
I kväll så har jag haft Vera & Madde här hemma med respektive hundar.
Så med en massa ljus tända o musiken på så var stämningen på topp!!
På dumburken är de nå jävla program om skadade människor.
Asså haaaaaalllllååååå vad är de som händer med världen. Den ena har som hobby att klä ut sig till en älva o den andra sätter på sin kusin,hur jävla vrickat är inte de?????
JAG har t.o.m regler när de kommer till vad man får röra o inte röra...
Tex familj,ex,ragg o pojkvänner = FET PASS!!! Stiger nån över den gränsen så får dom skylla sig själva!
I morgon blir de planering inför Halloween & våran Roadtrip!!
Bil eller flyg?
Lyx eller medel?
Fan va nice de kommer o bli!!!
Jag är så jävla taggad, "the dress" är köpt o klar!!
Nu fattas de bara lite finslipning av de hela=)
Men de fixar jag & Milla över lite vin i morgon haha<3<3


P.s. Mycket finns i mina tankar & fantasier men det ska de bli ändring på!=)

Inga kommentarer: