söndag 16 januari 2011

Ställde mig på min kära vän Veras våg här om dan och möttes av en chock!
Den där jävla vågen måste visa fel siffror eller så behöver jag nya glasögon..
Jävla juletider säger jag bara och all denna choklad.Så jag rensade ut all godis,choklad och hällde skiten i en påse och avslutade med att hälla i en halv flaska YES över de så jag INTE kan ångra mig=)
Så nu är de dags att bli av med dom kg man har gått upp..
2 dagen av 14 har nu gått på kuren och än så känns de helt okey men jag vet ju vad som komma skall...
3 dagen är fruktansvärd men eftersom jag kör en kombinerad kur så kanske det inte är lika tufft som det var förra gången då jag körde ren kur!
Men då gick jag oxå ner 16 pannor så jag hoppas att jag kan nå de målet denna gång med..
Det är bara till och bita ihop!
NU KÖR VI!!!

Inga kommentarer: