lördag 5 mars 2011

Bullfest bullfest hela dan!


Ja denna fredag har varit en riktig bull/muffins kväll=)
Jag & min kära Milla drog en vända till Lidl & Coop för att köpa en massa ingredienser till vårat bullbak i dag!
Det slutade med en jääävla massa choklad vill jag lova=)
Man ska INTE gå i affärer när man har ätit löksoppa en vecka vill jag lova=)
Så kvällen spenderades hemma hos Milla & Disel och det blev en jävla massa muffins & bullar...
Jag exprementerade för fullt med karamellfärg & Milla knådade för kung och fosterland hahaha skiiiiit kul ju=)
Vera & Pontus kikade förbi en sväng sen drog vi ut på en långpromenad så nu är man hemma och känner sig lite väl pösig i magen=)

Ha en superrrr Fredag!!!

Snodde lite bilder från dig Milla eftersom jag har sån KASSSS mobil=)







Inga kommentarer: