tisdag 17 maj 2011

Summering av veckan som gått



Ja vad har då hänt!!

Skulle försöka lära mig att spela golf i fredags & det slutade med att jag stod ivägen för Millas sving. & hon slog av en muskel i armen på mig haha..Så fredagen spenderades på V-ås akut,men olyckor händer ofta när vi ska hitta på bus=)

Jag Milla & Niklas har även måla om mitt vardagsrum,faaan vad bra de blev!Nu fattas bara tapeten & en ny Tv!!

Lördan så var de gallejj för Madde som slutade med efterfest till typ 5 på morgonen.
Vi började hemma hos henne sen Hälla på bil shoofräs & avslutade på bmb=)

Söndagen låg jag & Milla i min älskade soffa och smoffade en massa godis/mat fick besök av Vera & Madde med..En typisk Söndag för oss.

Har börjat löpa i spåret varannan dag & det är verkligen skitkul!! Så idag blir det 5:an med broder Henrik men jag ska nog bara löpa 2,5 och gå resten,då jag sprang 4 km igår!!!

Nej nu kom Vera & Gina på besök så ska kramas lite här=)




Inga kommentarer: