måndag 6 april 2009

Sant eller falskt???

Man tillåter sig att visa kärlek,är de bra eller dåligt???
Jag kan inte lita på killar..De e omöjligt för att de är alltid nått skit som kommer fram!
Är de bättre att leva ensam?

man lovar sig själv att den nästa man träffar kommer att vara bättre!
Man kommer att ha högre krav på dom!
men alla lögner kommer fram till slut...Är de fel av mig att ana att någonting är fel???
Att jag beteer mig konstigt..
NEJ!

Kallar man sina "bästa tjej-kompisar" Älskling när man inte ens gör de till den man delar säng med vajre natt??
O dessutom han "?" dejtat denna människa innan mig....
Jag kan inte förstå varför!!!
om man inte kan vara ärlig o säga vem man ska till när man åker o festar i en anna ort..
Nej man ljuger i stället till den människan som man spenderar sina dagar med..
.Svek & lögn  kallar jag de..
Detta fattar jag inte..
.
Jag har skaffat mig en förebild.. Is-Drottningen i " Narnia"
Man ska vara lika iskall...men tyvärr så kan jag inte vara sån...

För varför tillåter man sig att hamna i sånna här situationer??
Varför låter man sig såras hela tiden..
men igentligen så varför bryr man sig?Varför är alltid tjejer så känsliga?
Killar kan ju gå vidare på ca:2 min...tack o HEJ! nästa tjej

Finner man den rätta eller inte???????
Fan va dumma tjejer är...

O då tänker jag för mig själv...

ÄR DETTA MED KÄRLEK.......SANT ELLER FALSKT????????

Inga kommentarer: