fredag 10 april 2009

Skåne dag 1!

Då har vi anlänt till de vackra Skåne!
resan hit gick kanon! Kamilla hade fått sin nya bil så den är ju som gott som inkörd när vi kommer tillbax!
Vi kom fram vid 1 tiden så de var bara till att packa ur allt o sedan krypa till kois!jag fick spoona med Vera...


jag vaknade som vanligt SIST! av alla men de e ju semester =)
så upp o ta en kaffe med sigg sedan iväg till Ystad...Jag o vera satt som 2 turister o tog kort på vägen ner..haha.. o vi ska klaga på kineser=)
De blev en crousing i stan sen parka vi bilen o gick en promenad runt i city! guuuud vilken mysig stad de är..vi drog ner till Stranden oxå o tog en lunch!mumms va gott de var,,,vi satt o glodde på 2 tjejer som tyckte att de var sommar...dom badade i April! fy fan va kallt,skulle jag aaldriiiig göra kan jag lova!

Sen blev de till att åka till Kamillas andra syster där partyt var i full gång=)=) Stackars Kamilla som körde o intew fick dricka nått...Sen blev de gasen i bottern hem för att Hennes gudbarn "tindra" fyllde 3 år=) en liten tjej som är som Lotta på Bråkmakargatan=) KAnon tuff!!!Men kanon sööööt!

Så nu sitter jag o njuter i solen med en kall öl o en sigg i min hand o ska börja göra mig i ordning för kvällens bravader!De kan ju inte bli mer än lyckat,med 3 brudar från Vås!!
De blir för-kaka hos k´Kamillas polare sen utgång i ystad!!!!Nice som faaan!!

Puss & kram!

Inga kommentarer: