fredag 23 april 2010

Fredag!

Nu så har man äntligen kommit hem efter kvällens pass på jobbet!
Jag hade skallebank typ hela kvällen men de gick över efter typ 4 koppar kaffe haha
Tyr att man jobbade med eliten!!Tror nog inte att jag skulle överleva utan Sofie &
hennes galna komentarer=)

Kl 21 slutade vi o jag drog in till gymmet!!
Körde intervall i 45 min,fan va skönt de är!Kör nästan de på varje pass..
De blev lite ben o arsle me. No Jello as för min del haha!!

Manne e på födelsedags kryssning så de e bara jag o pojkarna hemma,så de kommer
nog bli svårt o sova=( Men Vera tankade hem nån film åt mig igår så den åker nog på,tack gumman=)

I morgon blir de till att jobba,luncha med min Catha ,gymma o för att sedan jobba ett
pass till...lovely...ehh... not!!

Nassi nassi!!

Inga kommentarer: