måndag 26 april 2010

Mannagrynsgröt & slingor=)

Ligger o pillar på varsin dator jag & Manne
Ingen av oss har ork till nått hehe..
Ska snart upp o göra frulle,jag har fått en beställning på mannagrynsgröt =)
Sista dan på helvetesveckan i dag wiiiihiiiii!!!! Sen är de bara sköna pass..korta dagar o 2 nätter!!

I morgon ska jag färga håret!!! Sivan ska göra lite slingor på mig=)Grymmaste frisören i stan enligt mig!! Kommer alltid därifrån med ett leende på läpparna=)
Fan va man har hållt på med sitt hår,jag tror nog att jag har prova allt förutom dreads.,men jag trivs bäst i de svarta..Jag kommer nog aldrig att bli Blond igen + att de gör så fruktansvärt ont o bleka håret =(

Ska på G-star premiären på Onsdag o då kan man ju vara lite fräsch i håret haha!! Min bästa Catha har ju blitt butikschef där härliga!! Så nu kommer de äntligen att finnas 1 affär här i stan man kan handla i=) De kommer att bli grymmt!!!





sivan

Inga kommentarer: