torsdag 11 november 2010

Jag är så förbannad så jag skakar!!
Fick nyss ett samtal av en vän,då hon berättar att hennes systers "styvdotter" som är 10 år har blivit misshandlad av en kille på hennes skola.
Den här jävla ungen har PUTTAT ner henne för en trappa & SPARKAT henne i huvudet!!!!
Så nu ligger den här stackars tösen på akuten.
Vart fan är samhället på väg någonstans när de har gått så lång att 10 åringar gör sånt här?????
Hur fan har den här blivit uppfostrad?Vart är föräldrarna?
Och hur kan de få försegå sånt här på en skola?
Hon kommer ju aldrig vilja gå i skolan igen,stackarn är ju ärrad för livet
Hade det varit mitt barn så vet jag inte vad jag hade gjort,vill inte ens tänka tanken för de gör mig ännu mera förbannad.
Nej de är som Vera säger: Man ska inte avla på SKIT!

Inga kommentarer: