torsdag 10 juli 2008

2 dagar av slite men räddad av Rubb & Stubb!




Ja då var de dax att leka lite med håret igen,så jag o Linn gjorde ljusa slingor o tyckte sedan att de skulle vara snyggt med lite rött i de ljusa..o efter 2 dagar,2 timmar pillande för stackars Linn så var de dags att se resultatet..Håll i hatten..De var Pink!!Jag stodde att jag skulle smälla av..så efter många skratt o en förtvivlad Karin så kom vi på den smarta lösningen att lägga i lite mörk innpackning..men jovisst..de blev GRÅTT!!!Jag så ungefär ut som en av mina boenden på jobbet haha..Hjälp!Men med lite jox i håret blev de ok...




O i dag så kom Vonkan förbi för att visa upp sitt nya hår!Skiiiit fint by the way..Hon hade gjort sitt hår hos en gammal vän till mig Lia,hon hade glömt sin tröjja där så vi åkte förbi..O när hon fick se mitt hår så typ skratta hon,för att hon vet hur galen jag är när de kommer till den biten.=)


Så hon erbjöd sig att hjälpa till!Tack gode gud=9


Så hon satt mig i stolen,drog i nått guck i håret o vipps på ungefär 6 min så var allt de hämska gråa borta!!Snacka om mirakel kvinna..


Jag kan skarpt rekomendera att ni ska gå dit om ni vill ha allt från klippning till hårförlängning!!


'Hon är grym!!


Salongen heter Rubb & stubb och ligger på Själby!!




Så nu kan jag vara lugn ett tag,för de lilla röda som är kvar kommer att gå bort inom kort!




TACK LIA!!!

Inga kommentarer: