tisdag 22 juli 2008

Jobb & fritid!

Jaha...Nu är klockan 07:00 o så klart så sitter man på jobbet,men i dag har jag vak så då är de mest sittande!Men jag är trött som ett AAAAS!!

Fan vilken nice kväll de var i går..Slutade kl:16 så då drog jag hem till Peo,där satt dom o kollade på film..Bestämde väl oss snabbt att nått måste ju hända,så vi drog hem till Johan,jag gick o handla..Plockade upp Dennis o drog ut till hans föräldrar utanför Skultuna..

På menyn var de grillspätt med potatis sallad,men de e fan som vanligt..JAG! ska alltid göra mat för en hel armè så de räckte till hans päron & syrra oxå,o sen inge grilla utan nått gott o dricka så klart=)
efter mat blev de en sväng i polen..men de kan jag säga,jag e stans badkruka...25 grader i vattnet o jag frös,amatöööör=)Men killarna dränkte sig som vanligt=)

Fan vad jag läntar till semestern nu!
Jag är totalt slut i kroppen..tur att de bara är lite mer än en vecka kvar!

Fan vad avundsjuk man blir på min kära vän Matte som tog sig i kragen o flyttade ner till Thailand...Bra gjort Matte!!Men saknar våra samtal=)

1 kommentar:

funkqen sa...

Men vännen jag kommer ju snart hem för att fixa det sista och intenet funkar faktisk "om inte alltid" så oftast i thailand med *S* men lovar att komma och krama på dig och gubben din när jag e hemma LOVAR*S*

Över och ut