måndag 7 juli 2008

Power Meet!!

Ajje Brajje,då var de dax igen...lite bloggiccch om vad som har hänt i helgen o.s.v...
De har ju varit Power Meet så jag/Linzy o Co drog ner till staden..Fredrik o Vonkan hittade vi i en Refug så där landade vi,mycket fina bilar var de o fett med dra =)

Jag satt mig o Johans knä o Linzan mellan mina ben...De var som en lite PicNic fast utan mat bara lite jordgubbar & öl=)
Fy fan va kul vi hade,men sen blev de tamefan lite kyligt så de blev Sjökrogen för hela slanten=)
Brorsan var med o då blir de ju ett jäkla drag som vanligt!
Träffade en jäkla massa folk kan jag lova o när de väl var dax lämna haket så har man ju en sån tur att man bor i stan...fatta om man hade bott på Gryta Lr nått "kallt om tassen"


På lördan var de jobb från 8-16 o de var ju inte alls seg "phuuu"
O när jag kom hem så var de full ös hemma hos Johan..Vi hade grill party,så vi var väl 13 pers!!
Peo var kalas som vanligt,så de kastades potatis o åktes Minimoto=)
Sen drog vi såklart ner på powerMeet o bänkade våra söta på en filt o glodde på bilar..Vem hade inte trott att man kunde få ålats 6 pers på en filt haha...

Men de blev ingen utgång på lördan,de blev tjafs om en jävla cykel i stället!!

Ja Söndan blev de mys för hela slanten med tapas o film,eftersom Johan åkte till Dubai i dag "måndag"=(Snacka om långt till jobbet =)

Så nu är de jag & Linzy heeeela veckan!!
Mys till tusen..Goaste bruttan i staaan!
Så nu ska vi spona till Sex n the city!!

Over and out =)

2 kommentarer:

funkqen sa...

mkt mera din stil nu när du bytte färg på bloggen "snyggt jobbat vännen" sj har jag precis klivit upp, blev SENT inatt "hehe" sköt om dig och vi höres
Kram

funkqen sa...

tja bruden jag har länkat din sida från min sida, under länkar så alla som e på min sida kan komma hit och spana på ngt snyggt *S*

Kram