tisdag 22 juli 2008

Utflykt!

Blogga i bil går bra de me=)

Jag o Johan var så utråkade i stan i går så vi drog till Ebba & Cleas i Ludvika..efter 20 min bil så stod se som spön i backen,de var som om nån hade tappat en hink med vatten över Sverige!fy faan!
O i Ludvika var de ju inte bättre heller,där hade de åskat o varit ett jävla liv..När vi kom fram så möttes vi av lilla Sigge!Dom har nämligen skaffat en liten valp...o dra mig baklänges va söt han ÄR!
Så vi åt grillat o drack gott,men jag var sååå trött så jag gick o la mig i gästhuset o kollade på lite tv,somnade som en stock,snacka om dåligt sällskap=9
O tro inte att man får sova,nej dan efter så vaknade Johan 8 o då tänker fan inte jag kliva upp...haha..men halv 9 kom han in igen o tjata om att de var frulle på G så då är de ju bara att kliva upp...=)
Men efter en god frulle på verandan i solen så drog jag mig tillbaka haha...gick o la mig igen o de finns fan inge bättre än att sova efter frullen..

Sen vaknade jag o gick ner för att ta en koppa kaffe,dom andra hade dragit in till stan så jag tog min underbara kaffe,en bok o Sigge o satt mig i den underbara solen..

Ja dan gick,,o jag satt mest o solade o fy fään va skönt de var..
På vägen hem satt jag bara o garvade åt Johan konstiga musik smak..
Så nu är de sängen som gäller sen jobbar i morgon..BLÄÄ!

Men men!

Pöss & god natt!

Inga kommentarer: