fredag 11 juli 2008

Utgång Pluto!






















Ja då var man ledig i 2 härliga dagar,o då bestämde jag & Linzan att dra ihop ett partajjjj..
Så vid 8 tiden knäckte vi första ciderna & tog de lugnt innan folket skulle komma!!
Vid 9 ramlade folket in o då var de dags för partyy!
Så medans Lady GaGas underbara "Lets dance"gick för fullt i högtalarna så fixade vi till de sista..


Väl inne på Pluttan så gick vi loss..Perra & Co var där så jag placerade min rumpa där!=)
De va bra med folk ute,fast de var en onsdag..
Jaa timmarna gick o man var ju inte direkt nyckter=)
Men kexigast i stan var vi =)


Ja jag O Sambo Linn drog hem vid 2 bläcket,hann med att dra en korv på vägen hem...Deckade som 2 säckar i sängen..O vaknade av Linns jävla mobil alarm.

De finns vissa människor som snozar i 5 min,neeej inte Linnzan HON!snozar i över en timme,o hon hör ju inte larmet så jag var tvungen att väcka henne varje gång,o bakis på de!!
Men jädrar vilken kväll!!

1 kommentar:

funkqen sa...

och som alltid klart snyggast! =)