söndag 29 juni 2008

Mysig Söndag!







Ja vad kan man säga om denna Söndag!



Jag jobbade mellan 8-16 o sen drog jag o Dennis iväg till Hällas speedway bana för att se min snutt tävla i Minimoto!
O de gick kanon bra för honom..kom 5:a o han har bara kört i 3 veckor..
De kom lite regn med sen var de solsken satan i gatan =)


Vid 5 så åkte vi hem o gjorde i ordning oss inför Irlänsk kväll i Ängsö kyrka!

Mötte upp pappa o lena o sen drog vi till Ängsö..Jag var väl lite skeptisk för Johans skull,han diggar inte kyrkan så mycke!

Min favorit präst pratade lite o han är inte vilken präst som helst..En gubbe på 85 år som nyss har upptäckt Rapp musikens värd o tycker att den är klockren hahahaa..



När bandet började spela så började jag att as!garva...De såg ut som 4 människor som har bott aldeless för länge i skogen!men dom rockade loss totalt!!Helt galna!


Ja när allt var slut så avslutade prästen med:
Ja o visst kan bandet köra ett extranummer,men inte för länge för att fotbollen börjar kl 20:45...
Huuuur skön kan man bli!!


Nu sitter vi hemma o Peo,Lazy,Domme & Håkan är här...Vi har dragit i oss lite Tacos o skrattat väldigt mycke!!=)


Söndags myyyys!!

Inga kommentarer: