måndag 23 juni 2008

Midsommar!


Man kan ju gott säga att midsommar afton är en svensk tradition!Med sill o potatis & såklart den vidriga nubben...

Vi Firade våran dag hos Jonas på Gryta.

Jag o Vonkan drog ut o plockade blommor hos min dadda vi gjorde ju dom finaste kransarna=)

Precis när vi kom fram så började de regna som ett as!Men de gick snabbt över,så ut o spela brännboll.

Tänk att de kan vara sååå jävla kul man känner sig som 10 igen,fast vi var ju inte de bästa laget direkt =)..Fredrik var full,humlan drack,jag kan fan inte springa=)Men Kamilla knäckte stort som brännare kan jag lova!!


Vi körde ungefär i 1 timme,sen drg de fan i matsäcken..Så hem o fixa käk..

På vägen hem kan ju allt hända när man umgås med oss,så jag & Peter hoppa upp på en gungbräda o gick loss,o försök koncentrera dig när du asgarvar!..


Men väl tillbax hemma hos Jonas så var de dax för käk..O,F,F va mat...dra mig baklänges..allt från ägg till lax,men gott var de..

Sen var de dax för den förbannade snappsen..När ska svenska folket inse att skiten inte går o dricka?Bläää!!

Sen var de ju dax för fullKubb..Jag har aldrig hajjat den traditionen,helt skruvad=)

Men kul var de...


Ja festen fylldes av folk o vi hade kanon trevligt..

Vi tog en drulle hem vid 3 blecket..O dan efter skulle vi till stallet,o de var ju inte de lättaste..


Men en kanon mysig Midsommar blev de i alla fall..

Inga kommentarer: