lördag 28 juni 2008

shoppingdag!


I dag så hade jag en riktigt mysig dag på stan med Angelica..

Vi gick o käkade på ett nytt ställe här i stan som hette Steakhouse!Ingenting att rekomendera..

De var 3 servitriser o 3 bord som var öppna o ändå så får man vänta 15 min för att få sin dricka,maten var väl ok..Men jag älskar ju kött så jag klagar inte så=)

Men håll i hatten..dom har glassbuffé mmmm...tror du att den var safftig haha..

Ja vi satt där ett bra ta o pratade om Angies nya jobb o hennes flytt..Alla flyttar ju..men men,kommer sakna henne massor!!

men jag får väl ta väskorna o åka till Sundsvall!!


Ja vi blev väl klara där efter en låång stund=)

Jag älskar att gå i affärer med henne för de går som på rälls o man hittar massor!!

Så de blev ett rosa linne,en grå klänning/linne,röd klänning,palestina sjal,en AP snygg jacka o ett par skor...

De blev inga pengar heller!


Hel mysig dag!



Inga kommentarer: