söndag 29 juni 2008

Tragiskt!

Jag tycker att de är tragiskt att människor ska känna hat!
Jag hade en vän som var mitt allt en gång som i dag hatar mig för nått vi orsakade tillsammans..
Jag vill inte att de ska vara så,för att man kommer till en gräns i sitt liv där man måste sätta sig själv i första hand..
Orden som har sagts när vi har varit osamas o tro mig!Ord sitter kvar hela livet..
Anser ni att de är värt att leva i nått man mår dåligt av 50 % av tiden bara för att man älskar en människa som vän,älskare eller vad de nu är!

Tycker att folk är själviska när dom inte kan unna den andra månnsikan välmående,vi är väl inga maskiner,utan människor med riktiga känslor...
Jag älskar mig själv för mycket för att låtas lura på mer ord.

Tycker att de bara är tragiskt!

1 kommentar:

funkqen sa...

livet e för kort för att låta sånt ta tid för dig. kram