måndag 23 juni 2008

Stallet med Veronika & Kamilla











Min passion i livet har alltid varit hästar,o jag hittade en som hade samma passion..

Veronika o jag har tillbringat typ en vecka i stallet o gått loss med allt som har med hästar o göra..Så när grabbarna håller på med allt som har med motorer o göra så hittar ni oss bland häst skit o sadlar=)

Vonkan hjälper en tjej ute vid sala vägen med hennes hästar o jag fick äran att följa med=)


Midsommar dan tog vi med oss stackars Kamilla som är livrädd för hästar,men de tog inte lång stund innan hon hade en borste i handen o stod o rycktade för fulla muggar=)

Hästen jag har ridit hade gjort illa sig i hagen så hon satt mig på ett fullblod!

När jag satt upp så kom jag ihåg varför jag just icke tycker om att rida fullblod!

Störda på heltid=)Och när man inte är i den rappaste formen så har man heller inte nått tålamod,så jag gav honom till Veronika...

I en timme höll hon på o svor o vi bara skratta..Han gick mer bakåt än framåt!
De stod ju ett "jätte" farligt hinderstöd vid ingången till stallet...
Ja jag säger bara en sak..En STOR! eloge till henne för hennes tålamod...












Inga kommentarer: