lördag 28 juni 2008

Vässan gästas av Dj:s från hela Sverige!




Min ända lediga dag var i går "fredag" så då tänkte jag att man kunde dra ihop ett gäng o dra ner till Mälartältet!!


Så vid 21,00 börjar de att stapla in folk..O som vanligt så är ju JAG!segast i komun så när Jenny kom så öppnade jag i handuk=)




Men de var sååååå kul o träffa henne så jag brydde mig inte,jag är ju inte den som e blyg direkt eller hur!!


Jag har inte sett Jenny på månader...Så vi hade mycket att ta igen men så blev ju inte fallet,för ett par minuter senare så kom Vonkan,Kolle o Dennis..


Men hur som helst så var de kul att hon kom!!




Ja o tillbaka till segheten själv,jag tror nog att jag ska uppfinna en maskin som sminkar..Man ställer in den på vilken slags make man vill ha o sen poofff!!klaaaaar!!


Orka stå o dutta 20 min för en "party"make...NEEEEJ!!




Ja sen blev de som vanligt..Johan sprang runt o grejja...Dennis bytte musik heeeela tiden o resterande satt på balkongen!


Vi drog ner vid halv 12 till tältet,men fy f.... jag kunde inte se om de var gymnasiedisco eller om de var krog!Så vidrog till sjökrogen i stället!


De var helt ok där men vid halv 2 så drog jag o Johan hemmåt!
De var skööönt att få av sig dom nya skorna kan jag lova..Dra mig baklänges var de brände i fotsulorna!!




Skål o svälj trevlig helg!


2 kommentarer:

funkqen sa...

Och du har fortfarande inte lärt dig att svara på inlägg *S* du lär dig lovar...du får väl hänga på mig när jag drar till övik kan jag kasta av dig i sundsvall *L*
hälsa kärleken och sköt om dig KRAAAMM

KaKan så klart! sa...

JA men jag e ju ny på denna sida ju=9